Pages

Thursday 29 December 2011

Ikan oooo ikan

Assalamualaikum!

Hari ni saya mau cite sal ikan.. Ini bukan sebarangan ikan... Ini IKAN KESAYANGAN SUAMI SAYA! <<< statement ini amat merunsingkan dan menakotkan saya... kenapa tidaknye....lihatlah aksi anak kesayangan saya lak~~



:::

:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
V



 Tengok gaya mak usu ni, memang tak padan dengan kecik! Angan-angan lagi besar dari akuarium tuh!


 Sakbu & Girl pon sama berminat.. Tapi dalam hati ni, harap-harapla sakbu xcelop tangannye... Tengoklah! tu gaya belom abes lagi... SAYA KERISAUAN!


Si Siti nih, memang dah apply job baru... makguard akuarium! Siang malam duk "jaga" ikan-ikan tu sambil beracap-kali menelan air liur yang tak ade tuh...

 BERAPE KALI NAK MUMMY TEGOR??? JANGAN DEKAT-DEKAT DENGAN AKUARIUM TUH!!


Fenomena di atas telah mengharu-birukan hati saya! Banyak kali saya berkeras mahu letakkan akuarium tu kat dalam  bilik tidur, tapi abang cakap lagi cantik kalau tayang kat ruang tamu.. memanglah cantik, lagi-lagi bila pasang lampu LED tu...tapi mengenangkan reaksi anak-anak saya, hati saya tak tenteram..


Cantikkan?? ade ikan kap, ikan gemok montel, ikan blue angel~~


Harap-harap anak-anak bulus semua pandai KAWAL PERASAAN!


p/s: cer teka yang mane xberminat langsung dengan akurium nih??? hehehe

1 comment:

  1. jejebon kat ghumah tak heran ngan ikan dlm akuarium tuh sbb ikan puyu jer kot kikiki...

    ReplyDelete