Pages

Friday 15 July 2011

demam oo demam..

mau rase sengal 1 badan, cam semua sendi2 ni bengkak je...rupenye mlm rabu (12 julai 2011) ni mmg aku rse diri ni betol2 kene DEMAM PANAS...memang merapu merapik keje nye...cian my bie, risau sungguh dia...dlm mulut ni bengkak cm da mau tumbuh benda len je...sungguh bengkak, telan air liur pon da sakit, apetah lg mkn..






anakku baby ni mmg manje, xkire ibu dia demam ke x...tdo pon berpesen gayanya..













yg menakjubkan, dlm trketar2 mlm tu amik wudhu' nk solat isyak (rs jantung senak xtrkata), kuat tol semangat nk tgk transformer 3 (13 julai)...tket pon da beli sehari sebelumnye, so mmg aku kne kuat semangat...citer pon best..yg paling best bekas popcorn dan airnye...termakbul gak hjt nk bekas combo transformers tu..heh...baliknye kul2 pg, demam pon meningkat lagi..


aku n adik bongsu

 abg yg sgt2 memahami

wah!! cecah 38.8'C lps mkn ubat

kakak puteh ni sibok je ibu nk amik gmbr


kelmarin g klinik, check dan dpt mc...hari ni kite thn dr semalam...abah bising xbagi mkn ubat...dia ckp dlm mulut da bengkak...klu mkn ubat, lg bengkak tu melawan...abh minta aku cari pokok pepulut...mane nk cari benda tu area KL ni...lalang asyik kne mesin je...lastnye aku telan madu, ok cket...

hope dpt g pesta flora kat putrajaya hari ni...hmmmmm....

No comments:

Post a Comment