Pages

Wednesday 20 July 2011

rabu oooOOO rabu~~

Hari ni aku dan adik perempuan gie vet UPM...Kakak Puteh berak da bercampur darah...baby kenit lak kurap mane datang ade pulak tumbuh kat pusat dan telinga...



Kakak mula2 tensyen gak naik kereta, pastu relex balik, baby lak merayau2 xduduk diam..rimas adik aku pujuk dia suh diam...


Tapi baby...memang uji kesabaran...Sampai je Vet, xmenyempat dia dah "preeeeeeeeeeeet"...BERAK KUNING CAIR YG SEMERBAKNYE DALAM KERETA NEO KESAYANGAN KU...ya Allah..menjerit aku...

sesi basuh mane patot.(maaf gmbr tonggang tebalik)

Sampai sana, staf semua baik2 melayan kami..tunggu pon xlama..then kakak dan baby masuk g jumpe Dr. Asmah...baik je dia..mcm2 la Dr explain sal kakak ni..korek telinga..bagi ubat cacing..amik sample drh..dorang jeh gurau2 main2 lg..sonok kot jumpe dr...hehe..

Dr ckp ade kutu dlm telinga dorang...menakotkan!! klu la kita~~

Turn baby lak...hehe

tetibe wat aksi telinga cm scotish-hair lak...pandai tol amik ati

Duk diam2 ea atas katil tu...

Sudah je kuar bilik Dr, kami terus ke kaunter depan...tetiba aku terpandang sekor kucing...sgt dahsyat sakitnya...tetiba akak alihkan muka memandang kucing itam itu....terus KENCING ATAS TAPAK TANGAN KU DAN KAMERA...kakak~~~!!! aku terover jerit la pulak...diam terus kakak..semua pndang aku sambil senyum2..malunya...

Terus masukkan dlm cage..haa, dpt ler rasa kejap hdup terpenjara...haha!

aik!! sempat tido lg kakak ni...sejuk sgt tu!

Then kami pon balik...xsampai 3 minit, baby BERAK LAGI! kali ni tepat di hadapan kaki adik ku...naik loya kami...dah la yg belakang cuci ala kadar, ni sedoh lg kat depan kaki..sbr la ibuuuu~~

Hari Rabu ooo rabu~~

2 comments:

  1. Insya Allah lepas ni, oklah tu...sabor yer... Budak2 mmg mudah kena penyakit dan byk halnya..

    ReplyDelete
  2. memang byk hal k.kim...baru je tghari kelmarin baby lak gtu...yg herannye, xpulak dia "mengadu" sakit....keje asyik sepah kan rumah...

    ReplyDelete