Pages

Saturday 24 September 2011

Experiment di awal pagi

Assalamualaikum.


Pagi ni agak lewat sikit breakfastkan GENG GEBU sebab tunggu abang gie keje dlu.. Lepas tu aku bukak penutup kotak.. mengamuk2 si Gemot (nama baru utk angah). Rupenye  dia da poo! sukenye ati..cumel je..cenonet lak tu..xkeras xterlalu lembek.. ni baru betol poo.. xmacam ari tu, 1 tisu xcukup nk cuci (mood: senang hati)


Lepas tu isi susu sampai 50ml. Experiment hari ni nak tengok berape banyak sebenarnye diorang le abes minum. Selalu asal separuh je, aku topup lagi susu tu.. start dari kul6.30pg - 8.45pg.. Diorang ni mula2 "rakus" minum sampai separuh botol..then merayap2. Tawaf 1 karpet, datang lg, kali ni minum sikit2.. hamboih, diorang ni mmg pikir aku ni mak dia agaknye, nyot2 kejap then golek2. Pastu nyot2 lg..cumel je..


Tido, baring, jalan2, golek2 sampai kul8.30...then yg sulung tu nangis (aku letak je nama Gebu). Minum sampai abes, sampai xcukup! ha, topup lg susu.. susukan 3-3 sebelum betol2 masuk tidur. 10ml luak.. tambah semua dah 60 ml... Biar betol! xkan sekor minum 20 ml? banyak gak tu! semalam 2/3 botol je.. ini petanda yg mereka betol2 nak MEMBESAR! (mood: lagi suke)


P/S: Terima kasih khas buat Dr Chan untuk entry GENG GEBU. Sila klik disini.

 Selamat pagi Mummy...Gemot

Selamat pagi Mummy...Gee

Muke comot minum susu gelojoh...ini bukan kembar siam ye

Saya si Gemot yg suke belajar buat tawaf.. bile kaki ni kurang vibrate, saya belajar wat sa-ie lak..kakak tolong guide ea..1-2..kiri-kanan...


Mummy!! help me! Gemot dan Gebu gusti Gee! sesak nafas!

Majuk la dgn Gee ni..tido kat bantal ni lg best! (aip, dah mcm kakak dan abang kamu ea?)

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN SELAMAT PAGI HARI SABTU SEMUA~~

2 comments:

  1. hehe...makin gebu makin montel

    senang hati dan gembira tgk dorang membesar sihat kan

    eh hari ni sabtu ke?

    ReplyDelete
  2. Comel, kiut, cantik.... semuanya ada kat geng gebu ini..

    ReplyDelete