Pages

Wednesday 14 September 2011

rabu oooOOO rabu~~

DUMM!! Hujan turun cam paip pecah...mula2 terkejut, tp sambung balik layan FB...


Tetibe teringat kakak..
Tadi ajak dia tidur kat dalam rumah, dia pndang sebelah mata je...Sekarang ni aku xnampak dia kat mane..
Aku pikir balik..Td abang gi keje..kot2 tame aku salam2 dgn abang, dia kuar x?
Mustahil...anak dara sekor nimane reti kuar rumah..org dtg rumah pon dia menyorok!

KAKAK....oooo KAKAK!!! aku jerit bajet dia kuar...x keluar2 jugak..
Aku melaung namanya lg...kali ni lg kuat... dalam hari teringat citer ERY THE CAT...
Aku pon intai2 kat bilik stor...TAK ADE!
Sah! ni kompem kuar rumah! Ku bukak pintu, makhluk ni yg muncul!!
:
:
:
:
:



Baby oo Baby, rupenye kamu yg mengiow kuat..Mummy ingat kucing jiran bawah..

Mummy cari Kakak, ade jumpe?


Xde..baby lepak tepi pintu ni aje la Maa..

OOO ANAKKU KAKAK..PULANGLAAAA..
Aku try cari kt bawah...jumpe makhluk ni pulak
:
:
:
:
:


Kesian dia..basah kuyup...aku nk tolong, tp phm2 la klu da basah ni..kaki dia tempang..kesian..

MISI MENCARI DITERUSKAN
KAKAK OOO KAKAK!! X ADE!

Aku buntu..naik atas, skodeng lg bilik stor, memang xde!
Aku gie kat balkoni tmpat kakak tido tadi..xade gak..sedih hati..intai2 bawah kot2 trjatuh...xde...
Ujan makin lebat, kilat jgn cakap bertalu2 berdentum2...

SITI PUTEEEEEEEEEEEEEEEEEH!
Tetibe!!
:
:
:
:
:


Loh! kt dlm carrier la...meh kat Mummy!


Dia takut2 nak keluar..mungkin terkejut, tu dia lari masuk dalam tu..
Aku amik cepat2, bawak masuk dlm rumah..nasib baik xlencun lg...
Baby pon sedia bertugas...tolong "lap"kan kakaknye..


Hujan Hari Rabu ni betol2 lebatkan Mummy..
Hmm...


4 comments:

  1. ...kali ni dah masuk 2 org dh bt entry selit nama erydcat..hehehe..terharu pula...uhuk2...yerrr paham perasaan tu ujan ke petir ke redah juge...alaaa teringat plak kisah sedih waktu cari chemot tuh..sob3x...tp gtulah kan anak2..ske bt tuan jiwa kacau...baby bgs tulun lap kan..sng sket hati mummy nyer...pic yg last tu...mcm kena2 je ngah terpikir kan ms ujan lbt mummy basah kuyp cr dia...:)lega sib bek dia menyorok je..geng chemot gak nih...

    ReplyDelete
  2. alala..siannyer kat kakak..memang semua cite mu pasal kuceng las..hehe..jaga mereka elok2 naa..

    ReplyDelete
  3. hehe cian Kakak..agaknya dia takut bunyik guruh tu kot

    ReplyDelete
  4. nurul..sila tglkan email anda kat ruangan komen kat blog ery yer...ni sal kucing oren hr tu :D

    ReplyDelete